يکشنبه ۴ آذر
بانگ تکبیر بلند شعری از محمد علی شیردل
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۳۹ شماره ثبت ۱۳۷۷
بازدید : ۸۵۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محمد علی شیردل
|
آسمان تاريك است
پدر از جاي چون اسپند پريد
به لب حوض دويد
آب خشكش زده بود
مشت كوبيد پدر
سينه حوضچه را
آب چون شيشه خرد روي دستان پدر مي غلطيد
آب از دست پدر مي ترسيد
حال درياچه خراب
پدرم مست شراب
به نمازي ديگر
به شتاب است و شتاب
آسمان روشن شد ،
باز تكرار زمان
باز هم زحمت و رنج ، باز دستان پدر
باز هم بيل و كلنگ ، باز دستان پدر
بانگ تكبير بلند
آسمان تاريك است
و پدر بازدويد
دست در دست خدا
روي سجاده نشست
پشت ابليس از اين كار شكست
پدرم در سينه
داد مي زد :كه خدا نزديك است
داد مي زد :كه خدا نزديك است .
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.