جمعه ۲ آذر
بی شاعرانه ها نفسم سنگ می شود شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۵۳ شماره ثبت ۱۳۵۶۵
بازدید : ۶۵۸ | نظرات : ۸۳
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
« وقتی دلم برای خودم تنگ می شود »1
پیداسـت پای خاطره ام لنگ می شود
من شــهره ام به بودن در آرزو ولـی
ایـن نام بی حضـور دلم ننگ می شود
اربـابِ عقل ، رعـ°یت دل را نمی خرد
آخرکه بین عقل و دلم جنگ می شود
تا دل نمی سـپارم و تــا بی تـرانـه ام
بی شــاعرانه ها نفســم سنگ می شود
دل هـم رقیب من شده در کوی دلبرم
دیگر حنای دست و دلم ، رنگ می شود؟
بــگذار لب به بوسه ی لبهات خو کند
وقتــی لبت به بوسه هماهنگ می شود
1= این مصرع را ( با کمی تغییر ) از استاد بهمنی وام گرفته ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.