پنجشنبه ۱ آذر
بانگ جرس شعری از امیر وحدتی یگانه
از دفتر یگانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۸۹۳
بازدید : ۱۸ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر امیر وحدتی یگانه
آخرین اشعار ناب امیر وحدتی یگانه
|
#بانگ_جرس
باد آمد و بر دامن گل خار و خس افتاد
بلبل ز هیاهوی خزان از نفس افتاد
بر چهره زیبای بتان پرده کشیدند
هر کو ز پس پرده برون گشت پس افتاد
شد گردن شیران همه در حلقه گرفتار
جولانگه سیمرغ بدست مگس افتاد
از گوشه میخانه چو مستان همه رفتند
بر جام فریبا نظر بوالهوس افتاد
پیمان شکنان ساغر و پیمانه شکستند
گویا که زمین لرزه بجان طبس افتاد
شد بی سر و سامانی ما شهره در عالم
زیرا که سر هر کس و ناکس هوس افتاد
کس نیست گشاید گره از کار خلایق
چون کار بدست همه بی کار و کس افتاد
آرامش از این خانه برون رفت #یگانه
بر خانه خمار چو #بانگ_جرس افتاد
#امیر_وحدتی_یگانه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اشعار زیبایتان از دل برآمدوبرجان نشست
عاشقانه ای شیوا وزیبا
قلم روانتان همیشه برقرار
همواره پاینده باشی
درودفراوان برشما