پنجشنبه ۲۴ آبان
آلزایمر شعری از حسام رجبی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۷۵۳
بازدید : ۴۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب حسام رجبی
|
آلزایمر بخش
عمده یِ زندگی
مرا تشکیل داده است
مثلا
هربار
دستهایت را
گُم می کردم
دور گردن او
پیدا می شد
و در جشن عروسی ات
به جای تالار
کنار کابین نگهبانی
تا صبح می لرزیدم!
انگار با بند بندِ من
نافِ قیچی را
بریده اند
که هیچوقت
به هیچ چیز
نمی رسم!
اگرچه
نرسیدنِ دستِ تخیلم
به موهایت
آخرین آرزویم بود...
تا نتوانم
پردهِ یِ اتاقی باشم
که سایه یِ تو را
به آغوش می کِشد
حالا که به خودم
نگاه می کنم
کفش فراموش کارم
هرکجا می رفت
سر از پشتبام
در می آورد!
حسام رجبی
#آلزایمر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد مثل همیشه منت ب این سیاهه می گذارید | |
|
به به استاد چقدر زیبا | |
|
ممنون سلام و درود بر شما | |
|
سلام استاد دزفولی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نگاه می کنم
کفش فراموش کارم
هرکجا می رفت
سر از پشتبام
در می آورد!
درود جناب رجبی
زیباست