شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ریحانه حجازی(ریحان)
آخرین اشعار ناب ریحانه حجازی(ریحان)
|
قایقی از مهر روی موج های بیپناه
سایه ای از زندگیمان نقش بسته روی ماه
آرزوهامان چه زیبا بود تا وقتی که بود
شاهدیم ما بیگناه تقدیرمان گشته تباه
هرچه شد تحمیل مارا زندگی کردیم و حیف
دردهایی را کشیدند قلب های بیگناه
زندگی ها ریسهای غرق گره هائیست کور
تا که پا از چاله بیرون رفت افتادیم چاه
هر که حال و روزمان را اینچنین کرد آرزو
عاقبت کار خودش را میکند نفرین و آه
ریحان
|
نقدها و نظرات
|
سلام شاهزاده خانوم مهربون به صفحهی بنده خوش اومدی من هم خوشحالم ک میبینمت | |
|
سلام و درود بانو حسین زاده زنده باشید به عشق و شادی | |
|
درود جناب استکی متشکرم بزرگوار | |
|
زنده باشید جناب، متشکرم | |
|
مانا باشید به مهر و شادی، سپاسگزارم | |
|
سلام و درود، زنده باشید بزرگوار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوشوقم از اینکه بعد مدتها دیدمت
و چه غزل زیبا و با معنایی
انشاءالله که خیره
سلامت و ثروتمند باشی دوست خوبم