پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
در کوچه های خیالم که آمدی
سر به هواییم را پَر دادی
هوایی هواییم کردی
آواره کدام کوره راه بودی
که دلم را نشانه رفتی
ودر دلم نشستی
غارتم کردی
مستانه مستت شدم
هستی و هستم شدی
تنها با نیم نگاهی
نیمی که نه...
تمامم را به غارت که نه...
به یغما وچپاول بردی
حالا چه شده که کوکت ناکوک شده
از خواهش های عاشقانه هوا خواهت
خواستنم زخم شده ...؟؟؟
والتماسم زخمه...!!!
شاید برای تو توفیر نکند
اما برای دل تشنه من...
که شراب طهورا ونفسش تو بودی
نفس نکشیدن
حکم مرگ را دارد
خوب تماشا کن...
مرگ دل عاشقم را
که تماشایی است
سبد خواهش و تسلیم و تمناهای دلم را
تهی کن از بودنت
فرمان آخر را صادر کن
وتیر خلاص راشلیک
بر پیکر نیمه جان دلم
وراحتر از راحت
بگوکه....
نه نمی خواهمت
برو...
برو...
برو...
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۳۹۵/۰۸/۱۸
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها استا جان سپاس از شما حق با شماست شعر سپید بود ودر نوع شعر اشتباه تایپ کردم سپاس از مهرتان یکسبد گل که نه یکدشت گل ارزانیتان | |
|
درودها استاد بانوی فرهیخته و عال مقام خرسندم که همواره مورد لطف شما نازنین هستم زیبایی اندیسه وکلامتان ستودنی بهترین هارو برای وجود پربرکت شما ارزو مندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
جسارتا موزون بنظر نمی رسد
آهنگ نیمایی نداشت