سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 25 مهر 1403
    13 ربيع الثاني 1446
      Wednesday 16 Oct 2024
      • روز جهاني غذا
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۲۵ مهر

      شعر کودکانه قرآن

      شعری از

      علیرضا قاسمی (آشیخ)

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ ۶ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۰۱۱
        بازدید : ۲۲   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا قاسمی (آشیخ)

       
      شعر کودکانه قرآن
      صفحه صفحه اَش نور است
      آیه آیه اَش باران
      خواندَنَش چه شیرین است 
      یاد گرفتَنَش آسان 
      شَمعِ راهِ تاریک است 
      رَهنَمای هر انسان 
      این کتابِ نورانی
      دوستِ خوبِ من قرآن
      گفته های آن پَند است
      پَند و گُفته ی یزدان
      تا که باشی تو دور از
      مَکر و حیله ی شیطان
      گاهی وقتا با قِصّه
      با زبانِ یک داستان
      می‌دهد به تو درسِ
      مهربانی و اِحسان
      درسِ با خدا بودن
      بَندگی و هم ایمان 
      کِی کُجا شود تَحریف
      این کتابِ جاویدان
      حافِظَش خداوند است
      در تمامیِ دوران 
      صبح و شب بخوان قرآن
      گُل بِچین از این بُستان
      تا شود گلم خوشبو
      جسم و جانِ تو از آن 
       
       

      شاعر : علیرضا قاسمی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۴ روز پیش
      درود بزرگوار
      کودکانه ای بسیار زیبا و ارزشمند بود خندانک
      علیرضا قاسمی (آشیخ)
      زنده باشید ان شاءالله برادر بزرگوارم خندانک ممنونم
      ارسال پاسخ
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      ۵ روز پیش
      .

      درود بر شما بزرگوار

      خندانک خندانک خندانک
      علیرضا قاسمی (آشیخ)
      ممنونم از لطف شما ، پیروز و سربلند باشید خندانک
      ارسال پاسخ
      ساسان نجفی(سراب)
      ۳ روز پیش
      درود بر جناب قاسمی عزیز..
      زیبا ودلنشین سرودید..
      اجرتون با حضرت عشق..
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      علیرضا قاسمی (آشیخ)
      ممنونم آقا ساسان عزیز ، شما لطف دارید خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      1