يکشنبه ۴ آذر
فرزند زمان شعری از محمدرضا پورآقابالا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ۰۸:۱۸ شماره ثبت ۱۳۲۹۹۶
بازدید : ۸۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمدرضا پورآقابالا
آخرین اشعار ناب محمدرضا پورآقابالا
|
آن مخمل گندمگون
یا شعله ی آتش بود
یا جام می مطرب
برقی به نگاهش بود
یا بیدل اگر خونش
آیینه ی جانش بود
سرخی دل درویش
ته مانده ی جامش بود
چشمی به غلاف تیغ
تسلیم شکارش بود
افسانه ی شیرافکن
ابروی کمانش بود
خشمی به رکابش رخش
گویی که سیاوش بود
از منظر ما ققنوس
آتشکده رامش بود
ابیات پدر برلب
میخانه به نامش بود
آیات من الشمس و
فرزند زمانش بود
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنونم از توجه و لطفتون ، خب راستش از وزن ها و آهنگ های کلامی و ریتم های آزاد تری استفاده میکنم و قواعد سنتی و کلاسیک رو شیوه مرسوم بکار نمیبرم. | |
|
ممنونم،اصلاح شد | |
|
سپاسگزارم از محبت شما | |
|
ممنونم | |
|
سپاسگزارم از نظر شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته خوش آهنگ و زیباست
جسارتا قوافی ؟