سه شنبه ۶ آذر
اشک حسرت شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ۲۱:۵۱ شماره ثبت ۱۳۲۶۹۶
بازدید : ۱۱۸ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
گر ز من بگذشته ای، آیا رفاهش بیشتر ؟
خاطراتت را نگر، برگ سیاهش بیشتر
یاد من آید که تو" هَل مِن مبارز" گفته ای
هر که بی رحمی کند ،زور سپاهش بیشتر
منتظر می مانم و جاده گواهی می دهد
آن که عاشق تر شده ،رد نگاهش بیشتر
عاشقی سخت است ،چون ز جان باید گذشت
رنگ رخساره بگوید، که گواهش بیشتر
ای پرنده ! بوسه ای بر بال تو بنشانده ام
تا رسیدن به خیالت ،گرچه راهش بیشتر
آرزوهایم به چاه افتاده ،پس یوسف کجاست؟
کاروانی رفته و نومید چاهش بیشتر
گفته بودم امن باشد جای قلبم نزد تو
خود غلط بوده که پندارم ،پناهش بیشتر
دل شکستی ،ابر غم آمد ،سراغ جان من
این شکستن از در کعبه، گناهش بیشتر
عاقبت تابوت من از کوچه ی تو بگذرد
تا ببینی ، اشک حسرت را ،که آهش بیشتر
گر مزارم آمدی ،آهسته با خود خوان غزل
تا بخوانم زیر سنگ،من خیر خواهش بیشتر
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بانو به مهر خوانده اید | |
|
درود جناب بیدقی ممنون | |
|
درودها جناب ایوری | |
|
درودها جناب مدهوش عزیز | |
|
درودها جناب انصاریان به مهر خوانده اید | |
|
درودها جناب عبداله پور | |
|
درود بیکران جناب کریمی عزیز به مهر خوانده اید | |
|
درددها جناب طاهری زنده باشید به مهر | |
|
درودها بانو | |
|
درود محمد جان عزیز دل امیدوارم همیشه تنت سالم و دلت خوش باشه رفیق باسواد من | |
|
درود بیکران جناب انصاری زنده باشید به مهر | |
|
درود بیکران خدمت شما جناب عظیمی زنده باشید به مهر | |
|
درود بیکران استاد انصاری زنده باشید به مهر استاد | |
|
درود بیکران جناب ایرانی ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عمرتان با عزت وبرکت
بسیار زیبا و با مفهوم