شنبه ۲۶ آبان
شهریور شعری از علی جعفری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ۲۱:۳۴ شماره ثبت ۱۳۲۶۷۳
بازدید : ۵۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی جعفری
|
علی جعفری
آرام جان است و گویا که فصل شهریور است
دنیا به نام تو زیباست دلها همه به گوهراست
فرخنده تولد ایست که نوشته ایم این ابیات
تقدیم شما کرده ایم عشق راکه میسسر است
چشمان زیبای تو هم نقش است بر جریده دل
تقسیم کرده ام گنجهای عالم را زرو زیوراست
آرامش منزل عشقی وتو هم به اعتدال بهشت
من رنگ بهشت رامیکشم درقلبیکه مکدر است
ما آرزوی دیدنت را هم بگور می بریم بخوان
دنیا محللیست که میدانی بی در و پیکر است
ازجعفری چه خواسته ای که اینچنین میگوید
پاک است آرمانی که در رویای تو مصور است
شاعر : علی جعفری
تاریخ سروده شده : 27 شهریور 1403
نام شعر : شهریور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.