جمعه ۲ آذر
تا آمدن باران شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۲۲ شماره ثبت ۱۳۲۳۲
بازدید : ۹۳۹ | نظرات : ۸۸
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
در عصر
طلسمهای سیاه
موسا
عصایش را
رام کرده
آشفته ترین خواب ....
ریسمان
سیاه
و
سفید
است
چشم ساحران
گوساله ی
- سامری -
هنوز باورها را
میخورد
در وادی حیران
ترکهای خشک
باورم را
به تن خیس
مدعی
نخواهم داد
منتظر می مانم
تا آمدن
باران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.