سه شنبه ۶ آذر
هوای عشق شعری از یاسر قادری
از دفتر ماه عاشقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ شهريور ۱۴۰۳ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۱۳۲۲۹۲
بازدید : ۸۱ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
هوا هوای تغزل هوا هوای عشق
بخوان برای شکوفه بخوان برای عشق
بخوان که هر چه بخوانی برای زیبایی
هوای صبح ترنم صفا صفای عشق
نمانده است برایم دگر سرآغازی
بجز شروع محبت بجز نوای عشق
سیاهی و شب تیره نبرده ام از یاد
طلوع صبح سپیدو فقط صدای عشق
خدای من چه جلالی عجب سرآغازی
کتاب صلح قشنگ و کتاب های عشق
|
|
نقدها و نظرات
|
روح استاد شاد سفرشون پر نور | |
|
درودها جناب کریمی ۵زیز به مهر خوانده اید برادر | |
|
درود بر شما جناب عبدالله پور ممنون استاد | |
|
درودها جناب بیدقی. به مهر خوانده اید | |
|
درود بر شما جناب رجبی تقدیم نگاه پر مهرتان | |
|
درود جناب میاحی بزرگوارید برادر به مهر خوانده اید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر «باغ لال» از دنیا رفت/ محمدعلی بهمنی شاعری که به ایجاد خلاقیت در حوزه غزل همت کرد
امید که خلد آشیان باشد
برای شادی روحش فاتحه و صلوات