جمعه ۲ آذر
تقدیر مرغان خانگی نبوده ایم؛ هیچ وقت... شعری از وسعت اله کاظمیان دهکردی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ۱۸:۱۷ شماره ثبت ۱۳۲۲۸
بازدید : ۱۳۷۵ | نظرات : ۶۵
|
دفاتر شعر وسعت اله کاظمیان دهکردی
آخرین اشعار ناب وسعت اله کاظمیان دهکردی
|
با ترانکی ترد
رنگ بال سنجاقکی
وسط افتاب واب
می رسیم با مرغان
به منازل بهاری
تا از حکومت علف و مگس
باران و جوی های مدام
به سرتاسری ی برفی غریب به لغزیم
و بال هایمان رابگذاریم جاهای مرتفع
تا پرواز یادمان نرود
که تقدیر مرغان خانگی
نبوده ایم هیچ وقت...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.