پنجشنبه ۱ آذر
مریم زایی ی کلمات تو... شعری از وسعت اله کاظمیان دهکردی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۴۶ شماره ثبت ۱۵۲۳۳
بازدید : ۱۴۶۶ | نظرات : ۶۶
|
دفاتر شعر وسعت اله کاظمیان دهکردی
آخرین اشعار ناب وسعت اله کاظمیان دهکردی
|
کز کردن درخت
در چوب بری
وضعیت چشمانم
در خداحافظی ی تو بود
وقتی مریم زایی ی کلمات تو
مرا به جهان نمی داد
شفاخانه های زمین
باطل سحر چشم هایم را؛ طفره می رفتند
وقتی با گوشه ی این شعر
ابرها راخشک می کردم
وقتی پیغمبری مشغله بود
من از وسط گنداب ها؛ انجیر می دادم
تا غم گین ترین وقت جهان متولد شود
با فرصت سوخته ی دست های تو
و دو فنجان چای داغ فراموش شده...
زندگی , میان این فواصل ملول
حال انجیرهای گندابی ی من است
برای گنجشک های این حوالی
و هیچ کس نمی داند!
فصلی گریخته از مریخ؛ اکنون
بی اجازه ی تو
در اندامم , پرسه می زند....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.