پنجشنبه ۱ آذر
با من وقت های بی رمق.... شعری از وسعت اله کاظمیان دهکردی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۱۵ شماره ثبت ۱۲۹۸۲
بازدید : ۱۴۳۳ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر وسعت اله کاظمیان دهکردی
آخرین اشعار ناب وسعت اله کاظمیان دهکردی
|
شعر های سردم را
پهن می کنم, در افتاب
کلمات رسیده ام
نوک پرندگان عصر می روند
این جا, زندگی مثل تخمه شکستن
بیهوده است
و مثل قاعدگی ی اسب ها,غریب...
سهم من از بادهای اسفندی
چیزی نیست, جز درختان علیل
در زیارتگاهی پرت
که اطراق ادم ها و پرندگان تنها ست
با من وقت های بی رمق
مثل بازار ماهی فروشان
جلد می گذرد
مثل قوطی کبریتی خیس در بیابان
چیزی نیستم
سهم من از این جا
عقب نشینی ی مغازه ایست
که باید خراب شود
سهم من معطلی در گریه ای ست که
تمامی ندارد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.