((تقدیم به آنها که: ناآگاهانه حقوقم را پایمال نمودند...
هدایت و رستگاری تان را از خداوند متعال خواستارم...
//...شاعر: زهرا مددی...))
سلام بر جمع هوشیاران غافل
دهید گوش را به من، با جان و با دل
نه میز مانده برای کس، نه دفتر
به چشم بر هم زدن، عمر می شود سر
مبادا حرف من را بد بخوانید
هدف این است، حقیقت را بدانید
چو من، مدیون علم آموز خویشم
ادای دین هست همواره کیشم
گذشت سی سال از عمرم به تحصیل
پذیرا گشته ام حق را به تعجیل
ولی ناحق اگر آید به سویم
خودم نزدیکترین دشمن به اویم
اگر دادی به من علمت تو روزی
نباید در شب غفلت بسوزی
شوم شمعی برایت شعله افروز
نشانت می دهم ره را چونان روز
بدینسان می کنم لطف تو جبران
که در دنیا نباشی مست و حیران
بکن کاری، که دیگر وقت رفتن
نباشد سختی جان تو در تن
بده حق را به صاحب حق سریعتر
که چشمانت شود از توبه ات تر
نما آسوده خاطر، بال خود باز
که خالق هم شود شادان از این راز
بدان دنیا گذرگاهی حزین است
اگر یارش نباشی، حب دین است
آموزنده بود
موفق باشید