يکشنبه ۴ آذر
شک شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ۰۳:۳۷ شماره ثبت ۱۳۱۴۴۶
بازدید : ۱۰۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
شک ندارم که تو از بارانی
ضربانی....
جهشی.....
آغازی.....
صبح با تو چه مصفا باشد
هم نسیمی و پری از خنکااااااا
هم نگاهی پر معنااااا داری
گوهر ناب وجودت پر از خوبی ولطف
ضربانی....
جهشی...
آغازی....
صبح زیبا به تو زیبا تر و دلدوز تر است
صبح باشد
تو باشی
شعر خودجوش خودش میچکد ومیاید
جان زتو جان گیرد
که توجانی وجهااااان
ضربانی...
جهشی...
آغازی....
واج و واژه زتو ومست نگاهت جاری
به دل شاعرک تشنه شهر
شعر نابی
غزلی
شرب شرابی ای جاااان
چکه چکه به دل دفتر من بنشستی
قلمم وامانده
بهکدامین واژه
بکند تفسیرت
لاجرم از سر کمبود سخن
فقط از روی ادب میگویم
توتکی....
نابی و نایاب....
بدون وصفی...
ضربانی....
جهشی...
آغازی....
صبح زیبا به صبح است گلم
صبح نازت به قشنگی وصفا
ای طراوت زتو....
ای شربت شعر....
غزل پر غزل بی تکرار
با توتکرار شدن
با توآغاز شدن
با تو بودن خوب است
صبح نازت به قشنگی و صفا
شاعر چشم توگشتن زیباست
گل لبخند همیشه به لبت
زنده وشاد وسلامت باشی
جان جان.....
جان جهااااان.....
وسعت آسایش
نعمت آرامش
همنشین تو همیشه باشد
ضربانی...
جهشی....
آغازی.....
#حسین گودرزی"تشنه"
|
نقدها و نظرات
|
درودهااا بانوی عالی مقام و فرهیخته سپاس از بذل توجه و زیبانگری شما بدرخشی چوننگین بر قلب هنر و ادبیات یکسبد گل که نه یک دشت گل ارزانیتان | |
|
درودها سپاس از بذل محبت شما بدرخشی چوننگین بر قلب هنر بانوی عالی مقام و فرهیخته | |
|
درودهااا دوست عالی مقام همیشه منو شرمنده محبت خودت کردی سر فرود مهرتم | |
|
درودهااا دوست عالی مقام و فرهیخته هیچم و خاکممم در مقابل شما عزیزان دل و یارانجان گل وجود پر بکت شماست به قول حضرت پدر که روانش همیشه شاد باد مصلحت دانشت خداوند کار را همنشین گل نماید خار را در جوار وجود گلهای معطر ادبیات خارممم و شاگردی میکنم و تشنه آموختنم الهی که بدرخشی بر قلب هنر و ادبیات | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ و زیباست
سرشار از احساس
مثل همیشه
دستمریزاد