چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر محمد شریف صادقی
آخرین اشعار ناب محمد شریف صادقی
|
دروازهٔ آزادیِ آوازِ مرا بست
در صبرِ صدا، حسّ مرا حبسِ اَبَد کرد...
(برشی از یک غزل)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنون از لطف شما🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود. ممنون بابت لطفتان. چند بیتش کامل است هر وقت کاملا تکمیل شد میگذارم ان شاء الله. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مفهوم هم که متعالی
درود بر شما جناب صادقی
روزتان نیکو