سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
اَللَّهُمَ صَليِ عَلَي مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدوَعَجّلفُرَجَهُم
السلامُ عَلیکِ یا سکینه یا بنت ثارالله
یا بنت سیّدالشهداءاباعبداللهالحسین فی کلّ دقایق و اللحظات
سلام و درود استادآزادبخت ارجمند
زیارت و صیحههای دعاوشفاعتِ حضرت بنت الحسین سکینه(س)
و خاندان محمّدی(ص) نصیب زندگانی شما و خانواده ارجمندتان
به بزرگواریتان شرمنده ام فرمودید.
که عزیزانِ آسمانی کجا و منِ خاکیِ کمترین کجا ...
لطف بیکران کوچکنوازِ همیشگیتان را قدردانم
تقدیمی بینهایت ارزشمند و ذرّهپرورتان زیباست
ذکرِ زیبای سکینه نورِ چشم و جانِ ماست
حضرتِ بنتُ الحسین عزیز و دلستانِ ماست
ایستاده دَمِ خیمه ... عمو را جویَد ...
تشنهلب .. بی نَفَس .. آبرویِ این جهانِ ماست
بداهه تقدیم بااحترام و ارادت و سپاس
سلامت و دلشاد باشید و سربلند