يکشنبه ۲۷ آبان
بانوُیی دلفریب ، تابستان شعری از رضااشرفی فشی
از دفتر آواز اساطیر نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ۱۷:۳۹ شماره ثبت ۱۳۰۸۱۸
بازدید : ۲۶۹ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب رضااشرفی فشی
|
بانوُی دلفریب ، تابستان
شب ز دستار مَخملش گیسو
می فشاند به شانه ها کم کم
می رسد اسب تازی مشکی
در لوایی ستاره سا نم نم
مرغ شب بر فراز باغی سبز
پرده گردان کوک ماهور است
شایدم با شروع شب نامه
مرثیه خوان روز مغفور است
بوی خاکِ غروب تابستان
بوی یک عطر گرم مردانه است
بوی نمناک شرجی مرداب
مَطلعی از شروع افسانه است
می رسد فصل گرم تابستان
در پی قصه عمو نوروز
التهابی مهیج و وحشی
روز هایی کلافه و مرموز
دُخت سرکش ، بهار شهر آشوب
در کفش قصه های شورانگیز
بی ثبات ، ناز و افسونگر
عاشق حقه های سحر آمیز
در مداری مکرر و دائم
با طلوع و غروب بی پایان
می رسد از تناسخی دیگر
بانوُیی دلفریب ، تابستان
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حضورتان سرکار خانم صدری گرامی | |
|
لطف جنابعالی مستدام.سپاس از حضورتان | |
|
عرض ادب حضور مریم بانوی گرامی، سرکار خانم کاسیانی ارجمند، مزین فرمودید بزرگوار.حضور شاعری نازک طبع مانند سرکارشریفه تان در این صفحه باعث مباهات بنده است. سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با بداهههایی که در مشاعره داشتید حدس میزدم باید با شعری لطیف و زیبا روبرو بشم
درود بر شما
روزتون پر خیر