جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
بازار شعر
احساس می کنم که من اینجا زیادی ام
ای مادرم چرا به چنین کوی زادی ام
ای زندگی من از تو گذشتم بیا برو
یک لحظه کام خوش که به دنیا ندادی ام
بازار شعر من شده بی مشتری ، دریغ
هرگز کسی نگشته ملول از کسادی ام
هرگز به کاخ و سیم و زری دل نبسته ام
با آنکه در تمام شئون اقتصادی ام
آغوش من گشوده برای محبت است
فارغ از اینکه با چه تبار و نژادی ام
حالم به مهربانی پروانه ها خوش است
غمگین ترین کسم که به دنبال شادی ام
واسع مزن دم از غم عشق و شب فراق
من انتهای کوچه ی هر نامرادی ام
سید علی کهنگی خرداد 1403
|
|
نقدها و نظرات
|
از لطف شما خواهر بزرگوار بسیار ممنون و متشکرم | |
|
عرض سلام و ارادت آقای عزیزیان عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
درود بر شما استاد استکی بزرگوار،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
ممنون و متشکرم از شما خواهر گرامی | |
|
سپاس از لطف و محبت شما خواهر بزرگوار | |
|
بسیار از لطف شما ممنون و متشکرم آقای نظری بزرگوار | |
|
سلام و بر شما آقای تسلی عزیر،ممنون و متشکرم | |
|
بسیار ممنون و متشکرم از لطف شما آقای نجفی عزیز | |
|
سپاس فراوان از حسن توجه شما آقای فاضلی نژاد عزیز | |
|
از حسن توجه شما خواهر گرامی بسیار ممنون و متشکرم | |
|
ارادتمندم آقای ابراهیمی عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام استاد ارجمند
غزلی کمنظیر و بیت به بیت زیبا
سلامت و دلشاد باشید