مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱۷ آبان
دفاتر شعر محراب قلی پور (میرزای غریب)
آخرین اشعار ناب محراب قلی پور (میرزای غریب)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
«هو»
جمله عالم شود فدای علی
جسم آدم ز خاک پای علی
روی منبر خدا تجلی کرد
می رسد هر زمان صدای علی
شاه شاهان و یا که سلطانی
امپراطور شد گدای علی
روز محشر ز تخت سلطنتش
جمله محشر شود سرای علی
عار از ذکر یا علی گیرد
غایت سیر حق ، لقای علی
می خورد نان جو ز درویشی
بیش نَبوَد از آن غذای علی
مرده ای را تو ذکر مولا کن
زنده خواهد شد از هوای علی
جان ناقابلی فقط دارم
جان ناقابلم برای علی
در هوای سحر به نخلستان
عشق می ریزد از عبای علی
من به چشمش که سخت بیمارم
آن دو چشم خدا نمای علی
از نگاهش شراب می ریزد
اینچنین است کیمیای علی
این علی کاین چنین شکر ریز است
پس چه باشد به حق ، خدای علی
محراب قلی پور
نقدها و نظرات
سپاس از شما عزیز گرامی
سپاس از شما بزرگوارید
سپاس از شما بزرگوار
علی (ع) یارتان
سپاس از مهرتان بزرگوار
سپاس از شما بزگوار
سپاس از شما بانوی فرهیخته
لطف دارید
درود بر شما استاد گرامی
لطف دارید
سپاس از شما بزرگوار
علی(ع) یارتان
سپاس از شما بزرگوار
شرمنده میکنید
سلامت باشید بزرگوار
عید شما نیز مبارک
سپاس از لطف شما
سپاس از لطف شما
بزرگوارید
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جان ناقابلم برای علی
درود بزرگوار
بسیار زیبا
برقرار باشید