درود بر استاد مردمی جناب حاجیپوری بزرگوار
خوش آمدید
سیپاسگزارم از اینکه حضور ارزشمندتان را با باز کردن پنجرهای رو به آگاهی همراه کردید..
ابتدا تشکر کنم برای اشکال قافیهای که ازم گرفتید و در پاسخ استاد حکیم عنوان کردید.. باور کنید از دستم در رفتععع..
یعنی حواسم بود توی غزل یه بار میشععع از این مدل قافیهها بهره برد سر همین به خیال خودم شاعرانه تنها اشکال بود که خب ایرادی بهش نبود..😎 ولی انگاری باید حواسمووو بیشتر جمع میکردمممممممم.. شبانه .. خرابکاری کرد
در عوض ملکععع ذهنم شد..
و اما در مورد وزن عروضی.. خیلی مچکرم که وزنووو حسابی باز کردید.. روشنگری خوبی بود
ولی یه سوال؟ چرا من میتونستم به جای فعلاتن رکن اول فاعلاتن بیارم؟ رکن اول من که همش مفاعلن بود و رکن دوم فعلاتن بود که این امکان درش جایز نیست..🤔🤔
در مورد مطلع غزلم
درددلی لطیفتر از زبان شاعرانه نیست ولی بیش از حد باشععع خستهکنندهست
و اما دلهرههای ترانه را کم کن..
آره دیگععع ترانه دلهره داره.. همین شکوهها، گلهها، غم، انتظار..
ولی شاید بهتر بود می نوشتم.. بیا و دلهرهی این ترانه را کم کن..
یعنی مشخص میشد دلهره کدوم ترانه.. من به صورت کلی نوشتم.. 😉
گفتم زیاد *این این* میشععع دیگععع این یکی *اینووو* کردم *های*..😂
خلاصه که خیلی مرسی از توجه و دقت شما به نوشته ناچیزم
شک ندارم ایمان دارید که نقد زیباتون چقدر برام ارزشمند بود و هست..
خدا بهتون سلامتی و ثروت فراوان عطا بفرماید..
آمین
یا حق
شعر خوبی بود احسنت
فقط کل قافیه ها دارای عیب ایطا هستند