اومدم...
درود بر شما جناب صادقی شریف
خوش آمدید
سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان
ممنونم از اینکه با دقت خوندی و دو نکته اساسی رو بهم گوشزد کردی... یکی بر و دیگی یه...
اجازه بده بر رو نپذیرم چون ... به ... روانی در خوانش رو کم میکنه...
اما یک رو حتمنی میپذیرم و در اولین فرصت ویرایش میکنم
در مورد اشکال دومی...
تعمد رو از کجای شعرم درآوردی ؟🥴 خب مشخصه غسل تعمید منظورمه، املاش رو هم که درست نوشتم؟ معنی تعمد کجا و تعمید کجا؟...
البته که جناب به گزین این قسمت رو خیلی خوب درک کردند و پاسخ شایستهای کامنت کردند...
که دقیقا هم منظورم همون بود...
یعنی من سراپا گناه حتی از غسل تعمید هم جا موندم که به واسطه اون بخوام پاک بشم...
و چرا تعمید با محاوره سازگار نیست؟ مگه چشهعع؟..
مثلاً من الان دارم محاورهای حرف می زنم که توش تعمید داره...
دیروز با بَر و بَچ رفتیم غسل تعمید 😅
الآنم همه گناهمون بگی نگی پاک شده فقط نههه که ناخن کاشته بودم یکم گناه زیر اونههمه مواد موند و بازم آواره کوچه خیابون شدیم...🤪
الان اینجا که محاوره حرف زدم، تعمید یه جوریععع؟...🥴
خلاصه که خیلی مرسی با دقت میخونی
درودبرشاهزاده خانوم عزیزم
بسیارزیبا بود
آفرین
ترانه ای زیبا درقالب چهارپاره
بازبانی لطیف وامروزی
لذت بردم خواهری گلم