جمعه ۲ آذر
نمایشنامه شعر: سفر کرده ای از جهان موازی شعری از کاظم دولت آبادی(فراز)
از دفتر فراز ١ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۰۵ شماره ثبت ۱۲۹۷۲
بازدید : ۷۹۷ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر کاظم دولت آبادی(فراز)
آخرین اشعار ناب کاظم دولت آبادی(فراز)
|
" نمایشنامه شعر : سفر کرده ای از جهان موازی ما"
پرده اول:
سر انجام
لحظه موعود فرا رسید
آن باد سیاه
ناباورانه
وزیدن آغاز کرده است
لحظات
در آنسوی
شیشه های بهت
- پاندول وار-
در گذرند
در ریتم_
نا موزون_ ساعت ها
- داده ها ی پر هیاهو -
این بار در تاریکی_
رشته های نور ،
چنبره زده اند
پرده دوم:
دیگر سوز است
و تاریکی
در جهانی که خورشیدش را
در سیاه چادری
- بافته از واژه ها -
به بند کشیده اند ،
رنگها از هراس_
تیرگی سایه های_
رقصنده_ بر فرازشان
به سیاهی پناه می برند
پرده سوم:
در اندوهی از آبی_ پروس
ماه رنگ می بازد
و در زیر خاکستری
از امتزاج واژه ها با سرب
ناپدید می شود
پرده چهارم:
جهانی در التهاب
و هراس
از دنباله های
شتابان
به سوی
نا ممکن های احتمال
پرده آخر:
( فرمانده در جمع نا شناس ها صحبت می کند )
دوستان !
من سفر کرده ای از جهان موازی ام
دقایقی از آن اتفاق میگذرد
- دقیقا یک میلیون سال به ساعت زمین -
صحنه دلخراشی است
دستور میدهم
خورشید را آزاد کنند
و آنها را
در کنار غرور
و تعصب بی حدشان
به دور از سوسکها ی سربی
با احترام خاک کنند
-----------------
02/03/92
کاظم دولت آبادی (فراز)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.