سه شنبه ۶ آذر
تاج عزت شعری از سید مصطفی سامع
از دفتر لاله زار سامع نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۱۲۹۴۶۷
بازدید : ۱۱۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سید مصطفی سامع
|
تاج عزت
دارم انــــدر دل ولای آل طــاهــــــــــا بیشتر
صـــــرف عمــرم با ولا گــردد چه زیبا بیشتر
در مســـیر مکتــب شــــاه ولایــت در جهان
پا نهادم یافتـــم صـــدق و صفــــــا را بیشتر
تاج عزت بر ســـــرم دارم ز حـــب اهلبیت
این مؤدت را فـــزون بنــــــــما خدایا بیشتر
صد هزاران شکر رب آرم به لب هر روز و شب
اینـــکه دارم در دلـــم مهــر و ولا را بیشتر
گرچه طبعم نارســـا باشـــد ولی این دودمان
تُنـــگِ شکـــر را بـریـــزد در سخنها بیشتر
دســت ما کوته مکن یارب ز دامـــان رسول
آشــنا بنمــــــا به مـــــــا آل عبـــــا را بیشتر
سامع ار داری هـــوای روضه خلد برین
مدح عتــــرت را مکـــرر گو به هرجا بیشتر
چهارشنبه 5-2-1403
|
نقدها و نظرات
|
اَللّهُمَّصَلِّعَلیمُحَمَّدٍوَآلِمُحَمَّدٍوعَجّلفَرَجَهُم
| |
|
اَللّهُمَّصَلِّعَلیمُحَمَّدٍوَآلِمُحَمَّدٍوعَجّلفَرَجَهُم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود شعر آیینی نسبتاً خوبی است
محتوای خلوصاندیشی دارد.
فقط به جهت ساختاری قوافی را دریابید بیشتر.
اَللّهُمَّصَلِّعَلیمُحَمَّدٍوَآلِمُحَمَّدٍوعَجّلفَرَجَهُم