بیا شوریدگی حاصل بسازیم
بیا از عشق آب و گل بسازیم
درخت عشق ما قامت بلند است
بیا در شاخه اش منزل بسازیم
*************************
من همچون بلبل هستم پر ندارم
بهار سبزو باغ و بــــــــــر ندارم
مرا عاشق مرا شاعرتو کردی
زخود راندی چـــــنان دفتر ندارم
**********************
نباشی گر دل عاقل ندارم
خیالت هم نشد حاصل ندارم
تو شیرینــی ی گلهای بهاری
چو زنبورم مگر من دل ندارم؟
***********************
بیا ما خانه ای دیگر بسازیم
برایش عاشقی را در بسازیم
درخت عشق بنشانیم درین باغ
زبرگ سبز یک دفتر بسازیم
*************************
بیا ایـــــــن روزگارم خار دارد
زمین خـــــــفته نیش مار داارد
بیا تا بی تــــــــو بودن را نبینم
هر آن کس را که بینی یار دارد
**********************
هنوزم خانه داری خانه داری
تومنزل در دل دیوانه داری
قناری، زرد رنگ باغ عشقم
تو در جان دل من لانه داری
*************************
کوآغوشت ؟ تنم سرد است بانو
دل غم دیـــــــده پردرد است بانو
نمی بینم دگر خطی بخـــــوانم
دوچشمم خانه گرد اسست بانو
************************
بیا مانند گـــل خود را تو وا کن
وجودت را در آغوشم رها کن
بیا بگــــــــــشا در باغ از انارت
لبت را بالب من آشــــــنا کن