يکشنبه ۴ آذر
جنگ تن به تن شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ۰۲:۰۷ شماره ثبت ۱۲۸۶۴۵
بازدید : ۹۵ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
امشب به من نزدیکتری
مثل نگاه من به من
تو آیینه تسلیم و شک
نزدیک جنگ تن به تن
از غربت حبس و سکوت
از من به من چیزی بگو
تو چاله تقدیر من
از آیینه های تو به تو
شب پرسه زد تو چشم من
ستاره ام چشمک بزن
میرسه خورشید قندکم
از چشمه چشمت به من
چیزی بگو که شب بره
حرفی بزن تا گرم شم
قطب جنوب قلبمو
آب کن یه بار چشمک بزن
سو سو بزن از پشت خواب
آفتابی شو بازم بتاب
وقتی شب از شب سر میره
مهتابی شو با من بخواب
ساکتِ باغچه باش و به
اردیبهشتم گل ببخش
به دره های فاصله
با دست گرمت پل ببخش
منوببر ای همسفر
از نو دوباره به سفر
صدای پای باد باش
خونه به خونه در به در
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ای زیباست