پنجشنبه ۱ آذر
جلوه ی عشاق شعری از یاسر کریمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۱۱ شماره ثبت ۱۲۸۴۰۰
بازدید : ۱۷۱ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
بنام خدا
عاشقان را جلوه در محراب نیست
ساحلی را غصه، غرق آب نیست
غرق باید شد به دریای جنون
دُرُ و گوهر، در شط بی آب نیست
در یم بی آب ، مستغرق چه سود
جاشوان را، ترس از گرداب نیست
خون بباید خورد از دل جای آب
ورنه این دل از هوا، سیراب نیست
بند کودک، بر هوس باید ببست
آب ساکن، کمتر ازمرداب نیست
گر که دل دریا کنی از یاد دوست
در دل طوفان،غم از سیلاب نیست
چونکه نوحت هست کشتی بان چه غم
بحر بی پایان، بر او پایاب نیست
گر که موج خون ببارد غم مخور
یار جان بین ،رهزن ناباب نیست
گر که رو گردان شدی از کوی او
دل دگر، از هجر او شاداب نیست
عاشق از معشوق، کی نالان شود
چونکه بیند روی او،بی تاب نیست
یاس ۱۴۰۲
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد بزرگوار من حداقل همچین منظوری نداشتم اگر شباهتی هست بدون اراده قبلی بوده باز هم ممنون از شما بعلت تذکر بجایی که دادید | |
|
درود بر شما ممنون از حضور گرم شما | |
|
درود بر شما جناب میرزادوست ممنون از توجه جنابعالی | |
|
ورود بر جناب سرمازه عزیز سلامت و تندرست باشید | |
|
درود بر شما | |
|
درود بر استاد اخلاق شاگردی شما رو می کنم ممنون از حضور گرم و با محبت شما | |
|
درود بر شما دوست گرامی ممنون از توجه شما و حضور گرم و پر از محبت شما | |
|
درود بر شما سلامت و تندرست باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشق از معشوق، کی نالان شود
درودبرشما
بسیارزیبابود