یه جوری برو تا دلم نشکنه یه جوری که حالم پریشون نشه
پرستو شو کوچ و بهونه بکن که احساس من بی تو داغون نشه
بگو میری اما منو یادته بگو میری اما دلت با منه
نخواه از من عادت کنم بعد تو به شهری که با عشقمون دشمنه
بگو قبل رفتن تو آغوش من چجوری نشونیتو پیدا کنم
دلت رو به دریا زدی تا که من دلم رو برات مثل دریا کنم
نمیخوام اذیت بشی واسه من نمیخوام که دلشوره باشم برات
یه کاری بکن ماه من عکس تو رو تختم بیفته یه جای شبات
هنوزم مهمه برام خنده هات هنوزم مهمه نگاهم کنی
هنوزم مهمه که بین لبات تباهم تباهم تباهم کنی
نباید خیانت کنم بعد تو نباید که عادی بشه لحظه هام
نباید برم ساده از کشوری که یک عمره کرده منو قتل عام
تو رفتی که بازم نشونم بدی یه عاشق چجوری به شط میزنه
نمیشه که حتی به ذهنم بیاد منو لحظه های تو خط میزنه
بگیر و ببوس و بغل کن منو که حس میکنم حس هنوزم تو رو
چه حرفا که پشتت نگفتن ولی نباید که باور کنم مردمو
پرم از تو حدست درسته گلم تمنا تمنا تمنای تو
نمیخوام بگیرم به غیر تو من تسلا تسلا تسلای تو
یه وقتی یه وقتی نگاهم بکن یه سالی یه سالی بهارم بده
یه روزی یه روزی بخون دردمو یه جایی یه جایی قرارم بده
ترانهی دلنشین و بااحساسیه..
ساده و دوستداشتنی
آفرینتان
موفق باشید