جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
کوچ غروب
هنوز در نفسم عطر نام تو باقیست
نشان کوچ غروبم به بام تو باقیست
اگر چه میکده ی حال من ز هم پاشید
به این بهانه خوشم تا که جام تو باقیست
صدای نغمه ی شوقم به گوش کس نرسید
ولی سکوت غریبم به شام تو باقیست
کسی حوالی احساس من ندارد جای
به خاک پاک دلم ردّ گام تو باقیست
هزار دشنه به قلبم زدند و جان بردم
دلم خوشست به اینکه مرام تو باقیست
به آیه آیه ی چشمان تو قسم ای عشق
به گوش اهل محبت پیام تو باقیست
مباش دلخور ازین روزگار ای واسع
نباشی ارچه به دوران، کلام تو باقیست
سید علی کهنگی شهریور1402
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد استکی عزیز،میلاد امام زمان بر شما هم مبارک | |
|
قربان شما آقای آزاد،باقی بقایتان | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای مهدی پور عزیز | |
|
ممنون و متشکرم آقای کریمی عزیز | |
|
سپاسگزار شما هستم آقای نجفی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پانزدهم شعبان سال روز میلاد خجسته قطب عالم امکان،
حضرت ولی عصر حجت بن الحسن علیه السلام بر همه شعیان جهان مبارک باد