جمعه ۲ آذر
عشقِ ناقابل شعری از راشد نصرت سراوان
از دفتر دلنوشته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۳۱ شماره ثبت ۱۲۷۷۸۱
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
تو ای راوی ز رؤیت آمدیْ عِشقَتْ بِگُستَر
مزاجِ عشقه تو میشوَد صُحبَتْ اما بِگُستَر
چو مَردُم از حضورتْ پیشْ شَرَف یابْ نِی
به آشامیدَن بِبایَد اِکتِفاْ جُرئه ی خویشتَن
زبانْ از خود مَرانْ اینچنینْ سیرابی اَست
به وَضعْ میگردَد عاشِقیْ چِهره ها ناقابلی
رِسَد رَسمی شَود آیینِ توْ هَر پیرو اَست
سَرِ تَعظیمِ توْ هَمچِنان طاعَتَشْ ناقابلی
گر سَر و دَستی شِکستَن اِستِخارهْ همه
بِنازَم شعر خودْ آنچِنانْ شَرَر باید کُشَند
به جان و دِل بیایَدْ هَر اندیشهْ تُحفه ای
بخواهد از خدا یاریْ چنانْ خواهَد خدا
بیامَد معشوقِ مَنْ گُفتاْ زِ یادَت غافِلَم!
بِگُفتَم مای مَن!مَن تو را دوستت دارم
به عِشقَت گِردِ یارْ چرا میگردَم چرا!
خدا از خودْ بِبَخشَد عشق راْ ناقابلی
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود.ممنونم نظر لطف شماست.همچنین🌹🌹 | |
|
با سلام و درود.نظر لطف شماست.متشکرم | |
|
با سلام و درود.متشکرم.نظر لطف شماست 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید