جمعه ۲ آذر
تنور غم شعری از قانع تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۴۸ شماره ثبت ۱۲۷۵۰۹
بازدید : ۱۴۶ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب قانع تهرانی
|
اشک اید از تنور غم به دل
میشود احوال دل این سان کسل
نوحه خوانی کردن بر احوال زار
شور از دل میبرد غم را به هل
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد استکی تسلیت عرض میکنم | |
|
درود بر جناب مهدی پور حضورتان گرامی | |
|
درود بر جناب نجفی حضورتان گرامی | |
|
درود بر جناب انصاری حضورتان گرامی | |
|
درود بر استاد عزیز سلامت باشید حضورتان گرامی | |
|
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🌺🌺🍀🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و درود بر بانوی گرامی | |
|
درود بر استاد حاجی پور پایدار باشید حضورتان گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر آسمان امامت و ولایت، باب الحوائج،
حضرت امام موسی کاظم علیه السلام را خدمت آقا امام زمان (عج)
و همه شعیان جهان تسلیت عرض مینمایم
"چهارده سال آن غریب بی نوا"
"بود در زندان اسیر و مبتلا"
"شب کی میشد ناله اش تاثیر داشت"
"درد دل با حلقه ی زنچیر داشت"
"کی خدایا چون کنم زین ماجرا"
"دوری معصومه و هجر رضا(ع)"
....
التماس دعا