جمعه ۲ آذر
این بار نه شعری از ابراهیم کشکولی(بغتوس)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۵۶ شماره ثبت ۱۲۷۱۸۴
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر ابراهیم کشکولی(بغتوس)
آخرین اشعار ناب ابراهیم کشکولی(بغتوس)
|
*این بار نه*
من به وجـــدانم بدهـــکارم، ولی این بــار، نه
گفــــته بودم دوســتت دارم، ولی این بار، نه
خســــته از دنــــیای پوشـــالی و مردابم، ببین
من طنــــاب چوبــــه ی دارم، ولی ایـــن بار، نه
نســــخه ی دیـــوان من در قاب چشمــانت نشست
جوشــــش یک شــــعر پر بارم، ولــــی این بار، نه
خنــــجری بـــــر قلــــــب آییــنــــه زدی تا بشــکند
من که خود صـــد تکه اقــــرارم، ولی این بـــار، نه
بیــــدمــــجنــــون و تکــــــان بوســــه های آبدار
عاشــــــــق باران بسیـــــــارم ولی این بــار نه
رفتــــــی و دیـــــــگر عـــــذاب لحظه هایم نیستی
در نبــــودت خــــواب و بیـــدارم، ولی این بار، نه
#ابراهیم کشکولی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.