جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ابراهیم کشکولی(بغتوس)
آخرین اشعار ناب ابراهیم کشکولی(بغتوس)
|
*بایـــد که جــــارو زد حســــادت های بی جا را*
*شایــــــد که دیــــدم پـــــــاکی ایـــــوان دنیارا*
*قلبـی کـه در یـک رنــگی از هر ظـلم می سوزد*
*درانتـــها ققـــنوس مـــی ســـــازد دل مــا را*
*تنـــدیســـــی از پیـــدایـــــش روح زلالــت باش*
*تا بشــکــــنی بــــا هـــرنگـــاهت ســـنگ خارا را*
*وقتـــــی درون آیـــنه شــــعــــر تـــری دیــــدم*
*باگریـــه فهـــمــــیدم تمــــام مــــاجــــراهــــا را*
*چون لشـــکر عشـــق تو ســـرکش شد به جان من*
*گاهــــی به ذهــنـــم مــی دهــم درس مــدارا را*
*ازشــــــرم...دیــــــدارش نـــدارد حاصـــلی آدم*
*وقــــتی ســپــردم بـــرتنـــــش آغـــوش حــوا را*
*#ابراهیم_کشکولی*
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست
درود بر شما
موفق باشید