سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 29 شهريور 1403
    16 ربيع الأول 1446
      Thursday 19 Sep 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۲۹ شهريور

        حال دل

        شعری از

        ابراهیم کشکولی(بغتوس)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ ۷ روز پیش شماره ثبت ۱۳۲۵۴۵
          بازدید : ۲۴   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ابراهیم کشکولی(بغتوس)
        آخرین اشعار ناب ابراهیم کشکولی(بغتوس)

        *جانا ببین که حال دلم رو به راه نیست*
        *وقتی برای قامت دل تکیه گاه نیست*

        *یاغی عشق  بودم و اینک ببین مرا،،،،*
        *دیگر دلم برای تو مشروطه خواه نیست*

        *شعری که کاشتم به حقیقت  درون تو*
        *حالا بیا ببین که چرا پابه ماه نیست*

        *سردرگمم،، از این همه دردی که میکشم*
        *این ها همه تلنگر یک اشتباه نیست؟*

        *درکوچه های عشق به دنبال ردّ تو*
        *با بغض خسته ام اثری غیرِ آه نیست*

        *تاوان اشتباه من ای کاش این نبود،،،،،*
        *با من بگو،بگو  که دلم بی  گناه نیست*

        *پس باوری که اینهمه در من  تنیده بود*
        *باخود ببر به قصّه ی یک شب،،،، که ماه نیست*

        *#ابراهیم_کشکولی*
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        ۴ روز پیش
        منم اگه جای شما بودم این ابیات زیبارو تحت تدابیر شدید امنیتی پست می‌کردم... اونم با ستاره‌های بی‌دنباله... که یکی مزاحم اون یکی نشعع خندانک
        درود بر شما خندانک
        زیباست خندانک
        موفق باشید خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۴ روز پیش
        بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        ۴ روز پیش
        زنده باشی شاعر بزرگوار
        هزاران درود برشما
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد شریف صادقی
        ۴ روز پیش
        درود بسیار زیبا بود. یک غزل زیبای دیگر هم قبلا توفیق داشتم از شما بخوانم.
        هادی طاهری
        ۳ روز پیش
        درود بیکران
        ناب سرودید خندانک
        مانا باشید و برقرار خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0