جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ابراهیم کشکولی(بغتوس)
آخرین اشعار ناب ابراهیم کشکولی(بغتوس)
|
جایــی که رخنـه داشـت ، هجــوم کلاغها،
شــوری به پــاست، از تپــش سبــز باغهــا
بـربـاد رفتــه قافـــــــــله و کــاروان عشــق
باچشـــمهــــای ابـــری و با رنــج و داغهــا
مانـــــند موجــــهای پـراز پیــچ وتـاب بـــود
در رســــــتخیزِ شــوق وتـــمــنا ، ســـراغــها
رخشـــندگیّ ِبــرق نگـــاهت ، بـــه روی مـاه
تاکوچـــه های هـــاله کشیــــده، چــــراغها...
بااختـــیار خویـــش نـــدارد کــسی ، جـنون
پایـان اوســـت ، اشـــک ، به چـنگ بُداغــها
عهـــدی که پیــــش آیـــنه بـــود و نــگاه تو،
شد یــک قَسَـــم به جــای تمـــام جـــناغـــها
#ابراهیم_کشکولی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرین بر شما
درودتان