جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
کتاب دلتنگی
روز تلخی به یاد او خواندم
قصّه ائی از کتاب دلتنگی
همچنان هم ادامه دارد این
ماجرای عذاب دلتنگی
گاه گاهی بیا لبی بزنیم
به شرابی که می برد غم را
کار دنیا همیشه این بوده
تا بگیرد گلوی آدم را
نفسم بند آمده دیگر
زیر باری که عشق باعث بود
اوف به این روزگار ناکامی
و خماری که عشق باعث بود
شرح عمرم اگر که می خواهی
نامرادیست جست و جو هایم
بوده کارم تمام این دوران
چشم پوشی از آرزوهایم
آشنائی نبود در این شهر
گر که با غیر گفتگو کردم
از شما هم نمی کنم پنهان
در دلم هر چه بود رو کردم
مهربانی مرام و کیشم بود
گر که باشد همین مرا تقصیر
گله ائی نیست بر لبم واسع
از شکستم کسی نشد دلگیر
سید علی کهنگی دی1402
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون و متشکرم استاد استکی عزیز | |
|
میلاد مولایمان علی علیه سلام بر شما استاد عزیز هم مبارک باد | |
|
عرض سلام خدمت شما شاعر توانا آقای عزیزیان عزیز،سپاس از لطف شما،قبلا هم چهارپاره خوانده اید از شعرای بنده ولی اکثرا غزل دوست دارم | |
|
قربان شما آقای ایوری عزیز،میلاد امام علی و روز مرد همچنین بر شما بزرگوار مبارک باد | |
|
سپاسگزار لطف شما هستم آقای مهدی پور عزیز | |
|
قربان شما آقای انصاری عزیز | |
|
از لطف و محبت شما بسیار ممنون و متشکرم آقای اکرمی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود