يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
تو می آیی جهان من پر از امید خواهد شد
تو تعبیر همان خوابی که من یک عمر میدیدم
دوباره دست در دستت کنارت راه خواهم رفت
همانجا که ز لبهایت همیشه بوسه میچیدم
من از دنیا کنار تو دگر چیزی نمیخواهم
اتاق کوچکم با تو شبیه شهر رویاهاست
دوباره عطر دستانت به روی تار موهایم
اگرچه نیستی اما خیال بودنت زیباست
چه رویاها که میبافم من از تصویر دیدارت
تصور میکنم هر شب دوباره میرسی از راه
خیالاتی شدم از بس تو را در خواب میبینم
شبم را باز روشن کن شبیه پرتویی از ماه
پشیمان نیستم هرگز از اینکه عاشقت هستم
شبیه برف زیبایی که محتاج زمستان است
بیا که نبض دستانم به کندی میزند بی تو
نگاهم بی تو یخ کرده امیدم رو به پایان است.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلامم آبجی نرگس زیبانگار و هنرمندم
🌹🌹
اگرچه نیستی اما خیال بودنت زیباست
چه رویاها که می بافم من از تصویر دیدارت
تصور می کنم هر شب دوباره میرسی از راه
خیالاتی شدم از بس تو را در خواب میبینم
شبم را باز روشن کن شبیه پرتویی از ماه
پشیمان نیستم هرگز از اینکه عاشقت هستم 🌹🌹
عالی و ارزشمند و زیبا سرودید
سلامت باشید و دلشاد