درود جناب حسنلو
شاعر توانا
نقدتان را مروری نمودم
زحمت کشیده اید
و محبت نموده اید
اما
دوست عزیز
به گمانم این کاستی هایی که ذکر شده
اصلا مورد ندارد
هیچکدامش را کمترین احساس نکرد
چون این سروده شازده خانوم توجهم را بسیار جلب کرده بود
در واقع از احوالاتم سروده بود
حیفم آمد که نقطه نظر شما را در مورد آن نادیده بگیرم
بعنوان مسال:
(نُت ِ سپید ِ دلتنگیام
چَنبره زده
بر قلهی بلندترین فریاد ِ بارانی
در انتظار ِ شکستن
سکوت ِ سیاه ِ تنهایی...)
شاعر تنهایی و دلتنگی ناشی از آنرا به بهترین وجه به تصویر کشیده است
"نت سپید دلتنگی" ، "چنبره" و بقیه وظایفشان را به درستی انجام میدهند
و هیچ گونه عیب و ایراد زبانی و غیره در آنها محسوس نیست
این دلسروده سبک موفقی از سپید است
روشی که شما و تعداد دیگری از دوستان از آن استفاده میکنید
و اصرار دارید که بقیه هم همانگونه بسرایند
دلسروده ها را پیچیده و دور از ذهن میکند
و در نهایت به چیستان می رساند
جسارتم را عفو بفرمایید
بسیار زیباست👏👏🌺🌺
و این صرفا یک پیشنهاد است که...
خطوط حامل بجای مدار حامل استفاده شود
چون در موسیقی خطوط حامل داریم که با نت می بکار رفته در سطر بالا مراعات نظیر مطلوبتری دارد🙏