پنجشنبه ۱ آذر
عمق شب شعری از مهدی رنجبر(عابر)
از دفتر روزهای خزان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۲۸ شماره ثبت ۱۲۷۰۱۶
بازدید : ۲۴۲ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر مهدی رنجبر(عابر)
آخرین اشعار ناب مهدی رنجبر(عابر)
|
از فرط غم خموشم و مسکوت مانده ام
چون مُرده ای که در دل تابوت مانده ام
دنیا نبود عرصه ی پرواز های عشق
در گیرِ و دارِ عالمِ ناسوت مانده ام
پیچیده در تمامِ جهانم طنینِ درد
عمری اسیرِ کینه ی طاغوت مانده ام
دنیای تنگ و تیره نشد روشن از امید
چون یونسم که در شکم حوت مانده ام
بر خاک غم نشسته و بر عمقِ شب دُچار
خوشبین به فالِ روشنِ تاروت مانده ام
مجنون و در به در به بیابانم و دریغ
آن عابری که، در گذر از لوت مانده ام
شرمنده ام که در غزلم نیست غیرِ درد
طی شد بهار عمرم و فرتوت مانده ام
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ممنون از لطفتان | |
|
سلام، از لطفتان سپاسگزارم، آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما دارم | |
|
سلام و درود استاد استکی ممنون از نطر لطفتان ، آرزوی سلامت و بهروزی برایتان دارم | |
|
سلام و درود استاد انصاری ارادت ما همچنان باقیست | |
|
سلام و درود و عرض ادب بانو ، ممنون حُسن نظر شما | |
|
سلام ودرود جناب عبداله پور لطف دارید | |
|
سلام و درود جناب زارع، ممنون از لطفتان و از بیت بسیار زیبا ی تقدیمی تان بسیار خوشحال شدم ، آرزوی توفیق و سلامتی برایتان دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق و موید باشید