پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مهدی رنجبر(عابر)
آخرین اشعار ناب مهدی رنجبر(عابر)
|
بَر آنم با رُخی گلگون بمیرم
فُتاده بین خاک و خون بمیرم
به صحراها دوان دنبال لیلا
خراب و واله و مجنون بمیرم
چنان فرهاد اندر سوگِ شیرین
ز فَرطِ عشق روز افزون بمیرم
و یا چون عابرانِ معبر ِ عشق
به خون غلطیده در کارون بمیرم
جنون باشد اگر از عشق مردن
همان بهتر که من مجنون بمیرم
نمیخواهم که در بستر بمانم
ز بَزم عاشقان بیرون بمیرم
و یا چون بی کسان تنهای تنها
شبی در خلوتی محزون بمیرم
دلم خواهد چنان آرش به البرز
چو «همت»در دل مجنون بمیرم
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد استکی عزیز، آرزوی سلامت و توفیق روز افزون برای جنابعالی | |
|
سلام عرض ادب و تشکر جناب خوشرو عزیز | |
|
سلام و عرض ادب جناب نجفی عزیز و بزرگوار | |
|
سلام استاد انصاری گرانقدر ممنون از نظر لطف جنابعالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
انشالله که رب جلیل عمر با عزت به شما عنایت فرماید
تا 120 سال دیگر خرم و تندرست بسرایید