يکشنبه ۴ آذر
معجزه شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۵۷ شماره ثبت ۱۲۶۷۹۳
بازدید : ۱۲۵ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
«معجزه»
در نگاه پر از موجم،
در نفس آرامم،
در خیالم که پر از یاد توست،
به تو می اندیشم.
نه سالی،
نه فصلی،
نه ماهی،
لیک یک نفس بیشتر میماندی؛
ای کاش!
اما تو نشانه بودی،
تو معجزه بودی،
که یعنی امید وجود دارد.
که یعنی عشق وجود دارد.
«هیچ»
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از مهر همیشگی شما ارادتمندم بزرگوار 🌹🙏🏻 | |
|
درود و سرور سپاس از مهرتان 🌹🙏🏻 مانا باشید به مهر | |
|
درود سپاس از مهرتان بزرگوار 🌹🙏🏻 | |
|
درود بر شما سپاس از مهرتان بزرگوار 🌹🙏🏻🙌🏻 مانا باشید | |
|
درود بر شما سپاس گزارم ارادت
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.