پنجشنبه ۲۴ آبان
همه برای من آدم شده اند شعری از افسانه نجفی
از دفتر خورشید_خان اسد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۵۱ شماره ثبت ۱۲۶۷۶۶
بازدید : ۲۶۶ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب افسانه نجفی
|
_همین کوچه پس کوچه های علاف ِ دیروزی...
_همین عطرهای معطل و ولگرد...
از وقتی تو رفته ای؛
همه برای من
آدم شده اند!
_هر دم
یکی با حرص؛
سر راه بغضم را
می گیرد ؛
غارت می شوم این جا؛
بی تو...
|
نقدها و نظرات
|
ممنون گلم مرسی از تصحیح کلمه دیدم ثبت نمیشد | |
|
درود بانوی عزیزم.. بازم عذر میخوام که جسارت کردم.. و لازم دیدم یه چند تا چیزو اینجا بنویسم تا در خصوصی بهم حمله ور نشن نوشتم که اَلاف معنی خاصی نداره.. نههههه.. ( آلاف ) آلاف. ( ع اِ ) ج ِ اَلْف. هزاران. || ( ص ، اِ ) ج ِ اِلْف. الاف. [ اِ ] ( ع مص ) الف ( دوستی دادن ) کسی را به مکانی یا به کسی. ( منتهی الارب ). موءالفت. الاف. [ اُل ْ لا ] ( ع ص ، اِ ) ج ِ آلف. ( منتهی الارب ). شاد باشید | |
|
من خودم رو املا خیلی حساسم ممنون
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و صمیمی..
فقط جسارتی رو که می کنم به صداقتم ببسید..🙊
املای واژه الافی که نوشتید با *ع* علاف..
علاف بمعنی *بیکار و باطل*.. و اَلاف معنی خاصی نداره..
روز پر خیر و برکتی داشته باشید