سه شنبه ۶ آذر
رزسفید شعری از هدی احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۵۴ شماره ثبت ۱۲۵۹۸۲
بازدید : ۱۹۶ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب هدی احمدی
|
دستهايم را که ميگيري...
حجم نوازش لبريز ميشود!
گويي تمام رزهاي زرد باغها
با دستهاي بي دريغ تو
براي من چيده ميشوند
و قلب من
پرنده اي مي شود
به پاکي بيکران نگاهت
پر مي کشد...
و در آن وسعت بي انتها
در خاکستري اندوه ابرها
گم ميشود
دستهايم را که ميگيري...
نگاهم
اين قاصدک هاي بي تاب هزاران شور
در آبي فضا رها ميشوند
و بغض گريه ها
از شنيدن نفس زدنهاي روح
زير هجوم آوار سرنوشت
بي صدا شکسته ميشود...
دستهايم را که ميگيري...
عبور تلخ زمان را
ديگر
نمي خواهم که باور کنم
✍️هدی احمدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.