سه شنبه ۶ آذر
حضرت عشق شعری از هدی احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۵۸ شماره ثبت ۱۲۸۰۴۴
بازدید : ۱۷۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب هدی احمدی
|
حضرت عشق
بیا و کنارم بنشین
دلتنگ شانه هایت شدهام
دلتنگ شب های فروغخوانی و
غزل های عاشقانه...
انتظار آمدنت را میکشم و
برایت همان چای همیشگی
با عطر بوسه هایت را آماده کردهام!
تو باشی و نوازش هایت
تو باشی و دستانت
اصلا ما را چه به فراق زمانه
چه به ضرب المثل احمقانه
کمی نزدیک تر بیا و در آغوشم بگیر
من جهانم را
در عطر پیراهنت
پچ پچهای عاشقانه ات
در تکیه گاه شانه هایت
رها کردهام و همچون مجنونی دلتنگ،
خیال بوسه هایت را به دوش میکشم.
✍️هدی احمدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.