يکشنبه ۴ آذر
دماوند شعری از سینا یعقوبی نژاد
از دفتر تنفس شعر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۰ شماره ثبت ۱۲۵۹۷۶
بازدید : ۱۵۴ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد
|
شاید نگاهم به شن های روان دوخته
به برهوتی غمگین
که مرا خودساخته می کشاند در باد
و سپس
عاشقانه رها می سازد
در خواب..
همه ی طوفان ها اینجایند
چترِ او تمنا دارد!
دستِ باران به عصایش بوسه هایی می زد
چند بار، نگاهش کردم..
پیرتر از کوه دماوند و
قصه های لیلی می زد
من که در باور او بی جانم
مثل یک مرغ به پرواز، امیدش رفته
آسمانی بی رحم
آنقدر بال زده تنهایی
صاحبش رفته، قفس را بسته..
خانه ام در اینجاست
جای دوری نروی!
هر که از خاطر من رفت کنارش بنشین
بتو خواهد گفت
راز پرواز میان طوفان
ماندن پیر خرابات چُنین جانانه
وسط هلهله های باران
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد گرامیم🌷🙏 | |
|
درود بر شما استاد عزیز سپاس از راهنمییتان | |
|
بسیار سپاس گزارم از محبتتان استاد گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشماجناب یعقوبی نژادعزیز
زیباقلم زدید