جمعه ۲ آذر
قاب خیس شعری از سینا یعقوبی نژاد
از دفتر تنفس شعر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۴۵ شماره ثبت ۱۲۸۱۵۹
بازدید : ۱۴۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد
|
در نهانم تب نموده خاطری
کُنج یک میخانه را دارم تصور میکنم
گفتگویی شکل یک جنجال ناب
بین من با میزهای غم زده
پشت سر باریدن رقص عطش
روبرویم مست های میکده..
موج هایی روشن و تردیدوار
نور یک مهتاب سنگین
شانه ای در قاب خیس
فصل پاییزم پُر است از
قطره های ریز ریز..
راه خانه را گم کرده ام
منزلم یک آرزو آنسوتر است
شاید این محفل مرا یاری کند
عطر این دیوانگی ها خوشتر است
من کمین کردم به جایی در سکون
در همان میخانه ی ویرانه ام
بی تفاوت گشته از رنجیدگی
از همین امروز من دیوانه ام...
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد گرامی | |
|
سپاس گزارم از لطف و توجه شما استاد گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد