يکشنبه ۴ آذر
جنگل ما شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۱۴ شماره ثبت ۱۲۵۱۸۱
بازدید : ۲۱۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
هوای مطبوعی بود،
رود از کنار ما می گذشت،
تا دوردست دامنه جاری بود،
ریشه های پرتقال های پایین دست را سیراب میکرد،
شالیزارهای کنار تپه را غرق آب میکرد.
درخت خرامان باد،
گل عطر افشان،
بازی ماهی ها پیدا بود.
در جنگل های ما
بلبل آواز خوان،
پروانه رقص کنان،
داروگ شیدا بود.
نسیم در سر راه خود،
به اوجی های کنار آب سر میزند.
فرصت زندگی
به هوای خنک جنگل ما میپیچد،
و کس چه داند که آن چیست
هیچ
|
نقدها و نظرات
|
درود و سرور سپاس از مهرتان بزرگوار 🌹🙏🏻 | |
|
درود بر شما سپاس از مهرتان | |
|
درود بر شما سپاس فراوان از مهرتان بزرگوار 🌹🙏🏻 | |
|
درود بر شما سپاس از مهرتان مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است