دوشنبه ۵ آذر
کعبه ی دلها ترک برداشته شعری از شیدای یاس
از دفتر ماه گرفتگی نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۱۲۴۷۳
بازدید : ۸۴۷ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب شیدای یاس
|
کعبه ی دلها ترک برداشته
جلوه ی رویای حق افراشته
عشوه ی شور شقایق کاشته
شعله ی شمس خدا برخاسته
هم شعور شعر من بیچاره شد
هم زبان در وصف او آواره شد
همنشین کوچه های ساده شد
دلبر دردانه ی دلداده شد
در خیال کودکان افسانه شد
مکتب عشاق هر پروانه شد
رنگ رخسار طلوعش یاس بود
واژه ی آزاده ی احساس بود
بارش شیدای شوقی خاص بود
در شجاعت هرزه ها را داس بود
جنبش احساس من بی تاب شد
صوت شیوای قلم نایاب شد
کلبه ی مقلوب قلبم آب شد
در جوارش آرزویم خواب شد
در حریمش جان دل صد چاک شد
نرگس مست نگاهم خاک شد
ساقی میخانه ی علم رسول
آیه های روشن حلم بطول
نکته ی ناب تمنای رکوع
نرمش مسکین نوازی در خضوع
سیر پرواز تبسم در سجود
حلقه ی رمزین اسرار وجود
عارفان غرق تماشای شهود
غمزه های عاشقان را می ربود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.